Хөхний хагалгаа хийлгэснээр миний амьдрал хэрхэн өөрчлөгдсөн бэ?

Хөхний хагалгаа хийлгэснээр миний амьдрал хэрхэн өөрчлөгдсөн бэ? 
Өнөөдөр НАНА гоо сайхны эмнэлэгээр хагалгаа хийлгүүлээд ирсэн. Бүүр том болгохыг хүссэн ч миний биений  онцлогт тохирох хэмжээ нь 330сс байсан. Тэгээд хагалгаанд ороод гарж ирээд утуулага гарсаны дараа хөхөө хараад өөрийн эрхгүй уулга алдсан. Өвдөлт ч гэсэн санасаныг бодвол бага байсан. Уулан тэр өдрөө эмнэлэгээс гарах байсан ч би холоос ирсэн болохоор нэг хоноод гарах болсон. Хөхний хагалгаа хйилгэх гэж байгаа болон хийлгэх шаардлагатай хүмүүсд НАНА гоо сайхны эмнэлэг эмч хамт олон үнэхээр найрсаг бас туршлагатай юм байлээ. Тиймээс та бүхэн ч гэсэн очоод зөвлөгөө аваад үзээрэй.






  Хагалгаа хйихийн өмнө болон дараах зурагаа оруулж байна.
















хагалгааны өмнө нэлээн зузаан 
хатуулгатай хөхөвч зүйдэг байсан.
 


хагалгаа хийлгэсэн дээ маш их сэтгэл хангалуун байна.

 Миний хамгийн түрүүнд хийхийг хүсэж байгаа зүйл бол бушуухан л дулаа орж би усны хувцас өмсөн далай орох хэхэ...





NANA Солонгосын гоо сайханы эмнэлэг
Хаяг: Солонгос улс, сөүл хот, ганнам дүүрэг 492 HM барилга 3-6давхар
Facebook:https://www.facebook.com/nana.goosaihniiemneleg/
Instagramm:https://www.instagram.com/nanahospital.mng/
Холбогдох утас : 010-6465-5208



Comments

Хамгийн их хандалттай блог

[NANA real model] Монгол youtuber Номинтөгс | #Хамрынмэсзасал #Нүднийцүлхэн 👩

Нүүрний арьс, дээд зовхи татах мэс заслын 4 сарын дараах өөрчлөлт

NANA Монхор хамрын мэс засал